Dalig disciplin

For tva dagar sen pratade jag om att ga till gymmet, det ar ratt lang tid for att inte ha lyckats fa det gjort an
Innan dess har jag ocksa pratat om att ga till gymmet, det var en evighet sen och det vill jag inte ens prata om.
Men idag, idag ska det bli av.. som S sa ett antal ggr iforrgar, gymmet star alltid kvar! Latt for henne att saga nar hon tranar 6 dagar i veckan och ar fit, men det ligger lite sanning i det hon sager :)

Iforrgar var vi namligen pa Harcourt Arms, tidigare i veckan hade jag mailat S om min jobbsituation och vi skulle diskutera det har over en fika/drink i helgen. Det blev innan helgen istallet, passade mig super eftersom jag har grubblat pa det har i en vecka nu. Det ar alltid nyttigt att hora fler asikter sa gymmet fick vanta annu en gang :)

Igar var ju helt borta, da hade jag bestamt med E att vi skulle gora nat och det blev lite utdraget, jag som tankte aka hem tidigt innan gymmet stangde. Det slutade med vitloksbrod och pizza hemma hos E och en massa prat om allt mellan himmel och jord istallet, inget gymmande igar heller.. mycket bra planerat. Idag har jag verkligen inga ursakter, det skulle isafall vara om himmeln brakade ihop




Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0