En present

Nu ar det inte mycket kvar av den har veckan, nasta vecka paborjar jag min 4:e vecka som arbetslos.. helt ofattbart. Men den har veckan har jag varit aktiv, provjobbade igar och det var helt okej.. jag gillade stallet. Det finns utrymme for forbattringar och det ar val det som ar charmen :)

Imorgon ska jag pa sista intervjun for den har veckan, senare pa kvallen ska jag pa ett annat provjobb.. och pa lordag ska jag provjobba pa ytterligare ett stalle och samtliga stallen ar verkligen nat jag kan tanka mig sa forhoppningsvis landar jag nanstans nan gang nasta vecka, om jag har gjort tillrackligt bra ifran mig vill saga

Det hoppas jag saklart att jag har gjort, for jag vill garna vara den som valjer nar alla korten val ligger pa bordet.

Hall tummarna for imorgon och pa lordag!



Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0