Film-maraton

Nu nar jag inte har ett jobb att skota sa har jag agnat tiden at att titta pa lite film, E brukar beratta om filmer som hon har sett nyligen och senast foreslog hon Proposal och det var en bra film, var det inte den filmen som Sandra Bullock fick sin Academy-award for? Jag vet inte
Efter det fick jag en annan rekommendation, Mothman Prophecies och det har varit ett jakla tjat om den filmen sa gissa om forvantningarna var hoga, och NEJ... det ar inte en film jag rekommenderar, jag somnade tva ggr. Dar spenderade jag liksom tva timmar av mitt liv som jag formodligen aldrig kommer fa tillbaka igen, ibland far man bita i det sura applet

Senare pa kvallen pratade jag med N pa den sa valfungerande facebookchatten, hon ska forresten till England till hosten och plugga pa Durham. Tydligen ett frasigt Uni sa all lycka at henne! Hon ar en nattuggla precis som jag, innan jag kopplade ner sa fick hon rekommendera en film. Det blev en svensk film, "Lat den ratte komma in".
Det lat ju mer som en porrfilmstitel sa forvantningarna var aterigen: Hoga.

Lat oss saga att svensk filmproduktion har gatt ner sig totalt, jag menar det fanns ju en tid da man var pa vag upp med Fjorton suger, Hip hip hora osv.. for att inte tala om Fucking Amal. Sen drammer man till med Lat den ratte komma in?! Katastrofalt, under de senaste 24 timmarna har jag blivit bedragen pa 4 timmar och det enda jag kanner ar tomhet

Nu har jag tagit saken i egna hander, ska titta pa The Karate Kid (2010) med Will Smith's son och Jackie Chan.. kanns som ett vinnande koncept.

Igar tittade jag pa Blood and Bone, igen. Det finns filmer som man tittar pa en gang for att dem ar bra, sen finns det filmer som man garna tittar pa fler ganger for att dem ar nat alldeles extra, Blood and Bone ar en san film :)
Det kravs liksom ingen IQ for att forsta budskapet i den, bara en gnutta testosteron




Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0