Insomnia

Haha, jag vet inte vad problemet ar men alltsa... jag kan inte somna!
Tro det eller ej, den har arbetslose mannen maste upp tidigt imorgon for ett mote och det har duger inte!
Kl 10 ska jag upp, snabbt raknat pa det blir ca 4 timmars somn

Forresten sa kom jag pa en positiv grej som hande igar trots besvikelsen, jag traffade SG pa huvudkontoret. Jag tvivlar pa att nagon kotte i Sverige kanner till honom, men han ar en respekterad kock i Storbritannien. Tank er fotboll i jamforelse, Lionel Messi ar helt klart varldens basta spelare.. vem den basta kocken ar i kockvarlden kan vi lata vara osagt men SG skulle kunna motsvara Xavi, Lampard, Terry, Kaka etc i jamforelse

Men det var inte min poang, min poang ar att den har snubben inte ar sa varst lang.. nagra enstaka centimetrar langre an mig liksom... men han ar grov som fa, lite Lee Priest over honom men det var inte heller min poang, min poang var nar vi skakade hand da jag blev lite forvanad. Jag har ratt stora hander for att vara sa liten, skulle vi mata ut sa skulle jag nog haft langre fingrar for hans var ratt korta, men det var nog den kottigaste handen jag nansin har skakat... det var nastan som att krama en stor fet stressboll.

Jag vill minnas vad morsan alltid har sagt, alla som har kottiga hander lever ett gott och rikt liv. De som har tunna och taniga hander lever ett jobbigt och fattigt liv. Det ar sant kineser tror pa, som feng shui ungefar... fast man tittar pa manniskors utseenden istallet. Med det sagt sa kan vi ju latt konstatera att SG lever ett gott liv



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0