Kudden ska nannas igen

Sadarja, da har man avverkat en lordagkvall pa "jobbet". Det har 40-arskalaset var inte alls sa pjakigt, det var roligt... precis som pa L's pappas kalas. Jag har atit sa mycket gris sa att mina rapningar efter middagen kunde ha latit "noff noff". Timlonen var bra och maten var god, i utbyte mot att skaka ett gang cocktails sa kan jag val saga att det var vart att offra min lordagkvall

Pa vagen till bussen hem gick jag inom Y&A for att saga hej till mina forna kollegor, det vore oartigt att inte gora det nar jag anda befann mig vid huset bredvid. Det slutade ju med att jag kunde se min buss kora forbi mig, ar det har tacken man far liksom?

Imorgon ar jag ater tillbaka till mitt arbetslosa liv, hrm... undrar vad jag ska hitta pa? Jag vet, jag ska nog sova :)


Chidde




Lite gris (obs, varnar for starka bilder)
Den har bjassen matar 120 personer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0