Nervositet

Hrm, jag vet inte om det ar nervositet eller vad det ar.. jag har inte sovit alls under dagen idag trots att jag vaknade upp "tidigt". Men jag ar fortfarande pigg, jag borde ju vara helt slut efter en san aktiv dag
Jag ska ju fortfarande pa provjobb imorgon, undrar hur det kommer ga? Jag minns nar jag var pa semester i tva veckor, det tog ett tag att komma in i tempot igen och nu har jag faktiskt slappat och gjort ingenting forutom sovit de senaste 2,5 arbetslosa veckorna.. hrm

Lagg sen till att jag inte har gjort sa manga barskift de senaste 3-4 manaderna, det ska bli intressant imorgon.. jag far helt enkelt aterkomma

Nae men om man skulle ta och lagga sig kanske!



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0