Never back down

Jag har drankt mig sjalv i en viss filmkultur de senaste dagarna, igar tittade jag pa Karate Kid (2010)
Ja, idioterna har gjort en ny version av den klassiska trilogin fran 80-talet.. den blev inte alls lika bra. Likadant med Road House, de forsokte ju sig pa en uppfoljare forra aret men ingen gor en Road House battre an originalet Patrick Swayze.

Idag sag jag Never back down, en san film som man i forhand vet vad som kommer handa innan man har sett den. En film som ar en blandning av Fight Club och Rocky 3 och den ar helt forutsagbar. Innan jag satte igang den sa kunde jag gissa mig till att huvudrollen kommer att bli nerslagen och fornedrad, han kommer sen att trana hart och komma tillbaka och skipa rattvisa och precis sa var filmen i grova drag.

Det som skiljde den har filmen fran alla andra kampsportsfilmer ar den kvinnliga huvudrollen, Amber Heard. Utseendemassigt sa skulle jag kunna satta henne som helt perfekt
Alla killar som inte ar beredda pa att halla med ar homosexuella!

Amber Heard




Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0