Nu blir det sen kvall igen

Jag vill borja det har inlagget med en ursakt till alla mina lasare for att jag uppdaterar den har bloggen alldeles for ofta, for att tjata om det an en gang sa ar jag alltsa arbetslos :)
Jag lamnar er i fred igen sa fort jag hittar ett gig, jag lovar.. tills dess far ni faktiskt dras med mig

Tva veckor har kants som tva manader, jag tror jag har hittat orsaken. Jag jobbade nog for mycket forut, darfor kanns det helt plotsligt som att jag har en varld med tid over.. JO, dar har vi det!!

Det har ploppat upp manga intressanta jobb pa internet idag och jag har skickat ut CV'n med jamna mellanrum under dagen, och sovit saklart. Var ju tvungen att ga upp tidigt imorse for att aka till A for att ge honom shoppinglistan till imorgon, nu nar jag tanker efter sa ar jag inte alls sugen pa att gora partyt langre.. jag vill nog mest sova, igen

E var visst ledig imorgonkvall och undrade om jag ville ga och se Inception, ni vet den filmen som alla pratar om just nu. Jag var ratt nara pa att ga och se den med syrran haromdan, men da lag jag och sov middag :)
Nu kan jag inte se den imorgon heller pga 40-arskalaset, bra timing va?

Nu fick det mig att tanka pa nar jag gjorde nat liknande senast, och det var pa L's pappas 50-arskalas.. eller var det 60? Jag minns inte, nat sant.. det jag minns var att vi hade skitkul iallafall. L's pappa ar en stortskon prick, jag minns forsta gangen vi traffades... det klickade liksom direkt.. vi klickade nog redan innan vi traffades, precis sa var det :)

Undrar vad gor i skrivande stund? Hrm... sakert nat kul och roande hoppas jag
Sa som vara liv ser ut idag sa kommer jag nog traffa henne tva ganger till.. kanske tre om vi har tur. En gang da jag blir bjuden pa hennes brollop, en gang till da jag bjuder henne pa mitt brollop... och sa har vi en sista gang tillgodo da odet for oss samman.. mer an sa blir det nog inte. Men det gor inte sa mycket, L kommer alltid vara en av mina basta vanner



Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0