Nu ljusnar det

Idag har varit en halvproduktiv dag, jag har varit pa en intervju och stallet var MYCKET storre an vad jag kunde forestalla mig. Vi snackar om 4 fullstora barer, sen kommer det tillkomma en mobil bar inomkort
Intervjun gick jattebra, managern har 20 ars erfarenhet i branschen och det kanns som att vi ar pa samma niva. Jag kanner att jag kan utvecklas enormt med honom och det ar viktigt, annars blir jag bara uttrakad igen. Det jag ar lite bekymrad over ar att jag kommer ga ner en del i lon och i position, fran att nastan ha hela ansvaret for driften pa Y&A till det har kommer nog kannas lite konstigt. Jag har iallafall blivit inbjuden pa provjobb nu pa onsdag, sen far jag se hur det kanns efter det

Nar jag satt och vantade pa managern sa ringde min mobiltelefon, he he :)
Fran ett annat stalle i London som soker en Bar Supervisor, det ar en relevant position ma jag saga.. men jag tvivlar pa att managern ar lika erfaren som den har. Men vi far se, fredagen blev nu bokad for nasta intervju

Efter forra veckans daliga nyheter som avloste varandra sa borjar det antligen handa lite saker nu, jag hoppas pa att landa nanstans nan gang i borjan av nasta manad.. det ar det som ar planen iallafall

Imorgon ska jag traffa E, sa da lagger vi jobbsokandet pa hyllan for ett tag
Ska nog stalla klockan sa jag hinner slanga in en tvatt eller tva imorgon



Godnatt pa er!


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0