Nystart

Imorgon ar det annu en ny vecka i arbetsloshetens tecken, det ar borjan pa den 3:e veckan nu sa visst ar det sjukt? Snart blir jag nog sa knapp pa att ga hemma sa att jag skickar mig sjalv pa volontararbete :)
Ett positivt besked ar att jag har en intervju bokad imorgon, jag hoppas att det ar nat bra..! Det ar aterigen ett upmarket stalle i West End, jag har varit daruppe en gang innan och tittat runt.. deras backbar verkar ratt liten och baren ar rund, jag ar lite osaker pa det faktiskt.. men vi vet ju inte sakert forrans jag har fatt chansen att se det inifran

Det ser jag faktiskt framemot, jag gillar servicestandarden iallafall. Senast jag var dar sa blev jag valkomnad av en prydlig tjej vid entrén, hon halsar dig valkommen och fragar vart du ska.. sen trycker hon efter hissen at dig och berattar vilken vaning du ska till. Vad sags om det? :)

A andra sidan sa ar det bara sana smadetaljer man som person utifran tycker att det ar "wow", nar man val ar dar sa kanns det litet. Jag minns hur det var nar jag skulle pa intervju pa Y&A, dar stod 3 personer vid dorren for att halsa dig valkommen liksom.. lite overkill


Kl 17.00 imorgon, ska jag stalla klockan? :)






Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0