Produktiv, ett steg framat

Trots att jag vaknade upp kl 15 idag sa har dagen varit produktiv, jag har aterigen besokt gymmet sa snart har man nastan gjort lite valuta for pengarna.. nar jag har fatt i ordning pa allt har jag t.o.m planer pa att damma av min traningsjournal pa Kolozzeum ocksa, da borjar vi liksom snacka :)

Imorgon kommer bli en intressant dag, har vantat pa den i 2 veckor nu. Jag har gatt pa ett par intervjuer, men det ar den har intervjun som ar den tyngsta och jag vill absolut inte gora nagra forhastade beslut innan jag vet vad som kommer handa har sa jag ser verkligen framemot morgondagen.

Ikvall hade jag tankt titta pa Mr & Mrs Smith, det var ratt langesen jag sag den och minns jag inte fel sa var den ganska rolig :)

Det blir nog bra, hall tummarna imorgon!



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0