Ska det handa den har gangen da?

Kara lasare, idag har jag minsann varit aktiv... stallde klockan pa 11.00, gick visserligen inte upp forran 12.30 sa det var val inte helt bra, men man maste ju borja nanstans eller hur?

Jag borjade dagen med att ladda tva tvattar, fargat och vitt.. sa nu ar tvattkorgen helt tom. Sen akte jag till Camden for att traffa E en stund, vi gick till det har fiket som gor varldens samsta kaffe men som ocksa rakar gora Camdens basta bakelser, ar det inte sorgligt? En av utmaningarna i ett café ar ju att fa till fantastiska bakelser, nar man har lyckats med det sa ar det bara nerforsbacke hela vagen. Man anstaller trevlig personal och kor en kaffetraning och vips sa kan man sta dar och vara det lokala poppishaket som alla gar till. Naval.. nog om det

Det har varit en bra dag iallafall, jag har hunnit vara social, jag har hunnit gora hushallsarbete, jag har hunnit titta min mail och svarat i telefon for idag gick den minsann varm

Imorgon ar det onsdag, kl 4 ska jag pa provjobb
Pa torsdag ska jag pa en intervju kl 3, och ytterligare en intervju till kl 7
Pa fredag ska jag aterigen pa en intervju kl 14

4 intervjuer och 1 provjobb allt som allt den har veckan, se.. jag ma vara arbetslos men jag ar minsann driftig om jag nu far prisa mig sjalv. Fast jag maste ju erkanna att jag hoppas pa att fa svar fran ett stalle till, det hade varit pricken over i:et for det har stallet ar minsann B-A-L-L-T









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0