Sov ut min herre!

Igar var jag nog trott, rubriken 'En present' passade inte alls in pa vad jag hade for avsikt att skriva
Tanken ar den att jag skulle kopa mig sjalv en present for lite uppmuntran pga allt jag har gatt igenom den sista tiden med alla jobbintervjuer, provjobb och inte minst att vara arbetslos och somnlos

Jag har nog gjort mig fortjant av en ny klocka, nu bryter jag ju lite mot mitt eget lofte for jag har ju sagt att min nasta klocka ska vara en san har:



Det ar fortfarande lite tidigt for mig att skaffa en san av ekonomiska skal, sa darfor tankte jag ju skaffa mig nat som fortfarande ar tidlost och hippt. Casio x5600-xxx, vad tycker ni?

(x star for lite olika variabler, som ni ser sa ar det sma skillnader men holjet ar densamma.. tro det eller ej, men det kan skilja plusminus £50 beroende pa vilken beteckning det ar)



Jag ar ratt sugen pa den vita, samtidigt passar ju svart till allt + att den tal lite smuts?
Vilken skulle passa min handled bast tror ni? :)



Nu ska jag pa veckans andra provjobb, aterkommer senare.. ciao!


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0