Hej och hå!

Idag är jag ledig, imorgon också!
Måste säga att jag känner mig lite sliten trots att jag precis varit hemma i Sverige i två veckor för inte så längesen, det har varit mycket jobb sen jag kom tillbaka.. inte för att vi har mer att göra än vanligt, det är bara väldigt lågt med personal

Jag hoppas jag får lite respons på jobbet jag sökte för ett tag sen, hör de inte av sig imorgon så kommer jag inte kunna komma på intervju resten av veckan och då kanske det rinner ut i sanden. Men samtidigt så tänker jag också lite såhär: Det är inte så att jag är desperat, vi har kommit överens om en intervju.. förutom tid då förstås, hör de inte av sig så var det aldrig menat heller

Lite optimistisk får man vara :)



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0