Såhär rättvist kan det bli

I stundens hetta kan jag bli rätt arg inombords, men när jag väl kommer hem och får lite distans till det hela så kan jag skratta åt saken och tycka att det är ganska kul!!

Idag kom jag tillbaka till jobbet efter att ha varit ledig i två dagar, det var skitigt och klibbigt överallt i baren.. killarna hade skött städningen dåligt och det hade General Managern lagt märke till, kass timing... ingen vacker syn! Hon tar fram Checklistan med stort C och fann att ingen hade bockat av nåt på två dagar! Nu undrar ni säkert varför det är med stort C, jo... det ska jag tala om för er: Det är jag som har gjort den

Istället för att ta reda på vem det är som har haft ansvaret de senaste dagarna så ger hon sig på den första bästa hon får tag i som i det här fallet råkar vara Head Bartendern, som i det här fallet också råkar vara jag och ger mig en avhyvling för det. Så angenämt då, jag har varit borta i två dagar.. det är säkert mitt fel för att det ser ut som det gör imorse

Så tar det minsann inte slut där.. nu har företaget kommit på att man ska källsortera år 2010. Det är ju "nytt" för oss svenskar i Sverige som har gjort det här i all evighet, för att inte tala om Hilton Malmö City. Hon råkar hitta två brödskivor i återvinningstunnan som någon hade slängt i, det var såklart inte jag... men jag vet inte om det är jag som har otur som befinner mig på fel plats vid fel tillfälle eller vad det beror på, men det var bara att ta emot en känga till... eh?


Ge mig en hand på det!







Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0