Spännande dag

Så idag är jag uppe tidigt, hade en lång dag på jobbet igår.. fick vänta lite på bussen hem också. Men det är en ny dag idag och som jag brukar säga, ny dag ger oss nya möjligheter

Idag har jag en intervju bokad, damen som jag har haft kontakt med var noga med att dresscoden skulle vara smart så det ska bli intressant, jag hoppas de bjuder på kaffe och kaka.. det är ju fredag :)
Det är lite så i London, man ska vara dressad till tänderna och se viktig ut så ofta det går och idag är en sån dag

Nej, lugn ni därhemma.. jag sökte aldrig jobbet som bordellpappa

Jag ska förresten ha min turslips, eller rättare sagt den enda slipsen jag äger om man vill se det så istället. För att vara helt korrekt så är den inte "min" heller, den ska lämnas tillbaka om jag får det här nya jobbet



Till höger ser ni B, han fick sparken.. till vänster ser ni en random snubbe som jag inte minns namnet på, han gav sig själv sparken. I mitten ser ni Ers majestät i egen hög person i hans slips, drinken är en Espresso martini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0