Very lucky man!

Jag har förresten kommit på att tisdagar och onsdagar inte är bra dagar att vara ledig, nu la jag t ex aldrig in ölbeställningen som jag hade tänkt göra.. hoppas nu att det räcker veckan ut annars står mitt goda rykte på spel

Idag när jag gick ut från en affär så kom en indisk man fram till mig och sa: Oooooh! Very lucky man, next week.. you very lucky! Very lucky!

Ni vet den där roliga indiske accenten som de kan ha, precis så var det. Men hur mycket man sen ska tro på hans goja det kan man ju diskutera, jag ignorerade honom. Han ville säkert att man skulle bli nyfiken och fråga varför, och så tar han liksom betalt för att spå en. Nej nej, jag var nöjd med det jag hörde

Nästa vecka har jag en intervju på G, dags att göra lite hemläxa :)



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0