Woop woop!

Jag är så dålig på den här bloggen nu så att det knappt finns, men läsare verkar det fortfarande finnas
Kommentarer får man också, kan det bli lyxigare?



Postat av: Den fulla tjejen på bilden...

Hahahahaa orka outa mig för alla dina fans! :P Det är för övrigt Loves solglasögon... När kommer du o hälsar på oss här i Uppsala? Sökt NC i sommar? Katti hälsar! kramkram

2010-03-21 @ 16:28:03

Svar till: Den fulla tjejen på bilden...

Tack för upplysningen V, nu vet vi iallafall vems solglasögon det är 8-)
Jag har inte sökt i år, missförstå mig inte.. jag kommer alltid att minnas vad jag gjorde sommaren 2009 men jag söker mig inte till världens ände frivilligt igen



Nu till det jag egentligen tänkte blogga om...
Jag har länge försökt hitta den röda tråden till den här bloggen, men finns det en röd tråd? Den skulle liksom handla om London, sen gick den över till Norge och däremellan handlade det lite om träning och nu handlar den mest om allt möjligt. Vad jag har kommit på alldeles nyss i skrivande stund är att den alltid handlar om Mig :)

Jag ÄR den här bloggen, det är faktiskt lite roligt... kan man älska sig själv mer än så?
Inte nog med att man ser sig själv i spegeln varje morgon, nuförtiden måste man skriva om det också
Undrar hur människorna gjorde förr när det inte fanns speglar, datorer eller ens penna och papper?

Jag vet vad jag hade gjort iallafall, jag hade satt mig vid vattnet och tittat på mig själv samtidigt som jag ristar in text på en sten om mig själv. Ungefär så mycket kan man älska sig själv




Godnatt
Chidde


Kommentarer
Postat av: M

Klart det finns folk som läser:)

2010-03-30 @ 14:28:47
URL: http://pepparmynta.blogg.se/stockholm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0