9 till 5

Igår var en av de längsta dagarna jag varit med om, gick upp 7.30 (!) för att gå till jobbet
En sak är säker, när jag blir rik (eller känd?) ska jag bara jobba kväll.. inga fler morgonskift!

Efter jobbet drog jag iväg på en fika med Ewa, en svart kaffe med mycket koffein mixat med lite skitsnack och 'hänt senast' var ett måste. Tiden löpte iväg och när jag tog bussen hem somnade jag, såklart

Hem snabbt som fan för att byta om, fröken Karlsson är ju i London och vi hade bestämt att vi skulle träffas på Earls Court där Amelie jobbar. Kom såklart en halvtimme försent pga en avstängning på tunnelbanan, efter lite mer än 1 år i London vill jag påstå att jag hittar helt okej.. men när det uppstår tillfälliga avstängningar på vissa linjer, det är då vi har ett problem :)

Efter en gratis middag av en mongo kock* så var det dags för O'Neills, jag bangade faktiskt.. kändes som att dagen hade varit tillräckligt lång för mig och det är ju bara att konstatera att jag inte borde gå upp innan 12 och så borde det vara varje dag om jag fick bestämma :)







Chidde

* En kock på Amelies jobb som kom från Mongoliet frågade henne vart jag kom ifrån, han var inte nöjd med svaret då han av okänd anledning hatade kineser. När han gick förbi vårt bord kastade han arga blickar på mig haha, och då förstod jag varför han var bitter.. han hade nämligen ännu sneare ögon än vad jag hade :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0