Frihet!

Idag blev jag fri, jag har unnat mig två veckors betald semester och när hade jag det senast? Det har jag glömt
Ända sen jag började jobba i Malmö så har jag gått från jobb till jobb och faktiskt missunnat mig det här med betald semester, men det känns inte heller på samma sätt.. när man får ett nytt jobb så vill man ju börja omedelbums och då tänker man inte på nåt annat :)

Nu är jag iallafall fri från det här ett tag, fri från allt som förväntas av mig i form av prestation, press, stress osv och för en gångs skull känns det helt underbart. Jag kunde inte ha valt en bättre tidpunkt för det, nästa vecka kommer det bli kaos på jobbet då stället går igenom en stor generationsväxling

Imorgon har jag också en spännande grej på schemat, en jobbintervju
Det är för en grupp jag typ har suktat efter ett tag nu, så det ska bli grymt spännande!!
Återkommer mer om det lite senare i veckan :)


Godnatt!


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0