Hemresa

Idag är jag äntligen hemma igen efter drygt 6 månader i London, tiden går sjukt fort och mycket har hänt under den här perioden

Den första jag mötte var Lina, det var faktiskt på flygplatsen.. jag har länge tjatat om att hon får komma till London och när det väl sker så sker det precis på den dagen jag ska hem och jag kommer hem precis på den dagen då hon ska hem, maximal otur och det var väl inte meningen att vi skulle träffas den här gången förräns hon kom med idén om att vi skulle ses på flygplatsen :)

Vi hade en trevlig fika och en uppdatering om våra liv, efter ett par timmar var det dags att vinka av henne
Lär dröja ett tag innan vi kommer ses igen tror jag, hon ska ju härja i Frankrike nu och vi vet ju alla vad jag tycker om fransmän och hur "bra" vi kommer överens. Jag hade nog kunnat stena en random fransman om det hade varit tillåtet, nu låter jag lite rå men är det nån ras på jorden som förtjänar det så är det fransmän :)

Det känns iallafall underbart att komma hem, nytt kortsystem på bussarna.. utöver det har jag inte märkt några större förändringar. Tänkte ta en sväng i stan imorgon och utforska lite så det ska bli kul


Ha det!


Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0