Ledighet!

Det är en mörk period på jobbet just nu, vi genomgår en sk generationsväxling
Jag börjar snart känna mig som en av de som har varit där längst, och det är rätt sjukt.. eftersom jag började i november.. vilket ger 6 månader! Lägger man sen till de 2 månader jag varit där innan jag drog till Norge så får vi ju 8 månader!! Det är nästan rekord här i London, jag var ju på Rockwell i 10 månader och DET mina vänner... är jäkligt länge

Jag har iallafall lämnat in en ledighetsansökan, det var minsann ett tag sen jag tog semester.. de senaste åren har jag bara gått från jobb till jobb, jag har alltid lyckats time'a jobbyte när det är dags att ta ut sin ledighet men i år verkar det bli av. Om allting blir approved så kommer det betyda att jag kommer hem till Sverige snart!!

Det känns som att lite ledighet verkligen hade suttit på sin plats nu, pust! Det förtjänar jag
Lina ska visst också hem samtidigt, det är lite konstigt hur vi kan synka varandra ibland. Det var huuuuur längesen som helst sen vi sågs senast, jag kan inte ens säga när det skedde sist.. så längesen var det!




Chidde

Kommentarer
Postat av: Angelica

HALLÅ!! Är du hemma den 3:e juni då ellooor? Det borde du vara, för då kommer JAG hem! :D

2010-05-01 @ 11:23:54
Postat av: malin

När kommer du hem då?

2010-05-03 @ 23:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0