Slutet på en jobbig period

Halleluja, ni anar inte vad jag har fått gå igenom den senaste veckan
Det är press press press och skit skit skit, jag har nog inte tagit så mycket skit på ett jobb som det här och nu har vi nått en gräns där jag bara tycker det är patetiskt så att jag bara skrattar och ler åt det

Idag kände jag bara att jag fick en hel del tillsägelser utan att det nödvändigtvis var mitt fel, en bartender skickar ut ett vin med en vinkylare som inte var putsad.. bartendern som gjorde det fick byta ut den utan efterföljd, sen letar man upp Chidde och ger honom en utskällning. Det här var lite av toppen på ett isberg av det jag har fått stå ut med i veckan, det fanns löjligare exempel.. tro mig :)

Gissa hur mycket av det skitet rörde mig i ryggen efter 8 dagar på jobbet i sträck? Inte alls mycket, så nära ingenting man kan komma

Jag har en jäkligt spännande grej på G nu så håll tummarna :D



Chidde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0