5 dagar sen?!

Den har bloggen ar sa okontinuerlig som den kan bli just nu, jag vet inte vart tiden tar vagen. Idag var jag iallafall ledig, har mest sovit :)

Jag blev vackt av E runt 12-tiden idag eftersom vi skulle traffas, men det blev lite andrade planer sa jag hoppas vi hinner ta igen det antingen imorgon eller pa onsdag. Hon ville tydligen prata med mig, jag undrar lite vad som kan ha hant eftersom hon inte verkade vara sugen pa att ta det i telefonen. Naval, den som lever far se
Jag slocknade iallafall igen efter det och vaknade av att syrran ringde vid 4-tiden, sa det var val inte meningen att jag skulle sova mer :)

Ikvall har jag faktiskt tranat, tank all mat och somn jag matar kroppen med.. da kan lite traning bara vara bra. Sen har jag varit pa Harcourt Arms (svenska puben) och tittat pa El Clasico i sallskap med J och hans vanner som jag forovrigt redan har glomt namnen pa. 5-0 till Barcelona, sjuk uppvisning.. och da har Messi anda inte satt sin pragel i malprotokollet

Imorgon vantar ett dubbelskift pa jobbet, lar inte finnas tid till att blogga men jag aterkommer pa onsdag? :)



Dagens traning 2010-11-29

Knaboj
6 x 80 kg
6 x 80 kg
3 x 80 kg

Bankpress
1 x 50 kg
1 x 80 kg
1 x 92,5 kg

Chins
22 x kroppsvikt (PB!)

Dips
40 x kroppsvikt

Kommentar
Efter att ha varit lite latmask pa sistone sa var jag tvungen att gora en formcheck idag, knabojen har jag ju tappat litegrann eftersom jag gjorde 6 x 80 kg i tre set ratt sa enkelt men det far anda godkant idag. Tidigare siktade jag ju pa 100 kg i bankpress innan aret slar om men sen hade jag en dalig period med kass somn, mat och traning. Idag lyckades fa upp 92,5 kg vilket "bara" ar 5 kg fran mitt personbasta men jag ar anda tveksam till att jag kommer na 100 kg pa.. 32 dagar :P
Chinsen var en stor forvaning idag, 22 reps och det ar personligt rekord!!! Jag minns inte ens nar jag satte ett personligt rekord senast, det maste ha varit 2005 nar jag var i mitt livs form.. helt sjukt att jag lyckades med det nu nar jag tranar for att "halla igang". Jag kande dessutom att det fanns styrka kvar, men jag kande mjolksyra i vingarna och tar det slut sa tar det slut
Dipsen blev ocksa en positiv overraskning, 40 dips ar minsann helt klart godkant. Speciellt om man jamfor med herrarnas styrkeresultat fran SM i Athletic Fitness for herrarna som ar -180 cm, vinnaren i styrkegrenen hade 30 chins + 41 dips, vilket ger 71 reps totalt. Mitt resultat pa 22 chins + 40 dips (totalt 62 reps) hade gett mig en stabil 2a plats :D

En bild pa Ronnie Karlsson, snubben till hoger. 2a i styrkeronden med sina 29 chins och 25 dips = 54 reps totalt
Kan ju fett saga att jag inte ligger inne med samma form

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0