Bloggtorka

Jag ber sa hemskt mycket om ursakt for min bloggtorka, det har varit mycket pa jobbet nu varvat med alkohol och sparsamt med traning sa en ursakt till alla koloiter ocksa som foljer min traningsjournal har pa bloggen

Haromdagen naddes Kolozzeum av en valdigt trakig nyhet, vi var ett forum i sorg da en av vara kara medlemmar bestamde sig for att lamna oss, mina tankar gar till hans familj och vanner. Han var valdigt formogen och hade tillgangar som vi dodliga bara kan dromma om, men ar man inte lycklig sa ar man inte. Jag glad over att vi under arens gang har lyckats skanka sa mycket gladje till honom, i sitt sista brev till familjen bad han dem ga in pa forumen dar han var aktiv och framfora sin tacksamhet. Tack sjalv C

Fran en sak till en annan, anledningen till bloggtorkan ar jobbelastningen for tillfallet. I veckan har vi haft alla mojliga viktiga personer inne som gaster. De har alla varit involverade i nya H i Mayfair, vi snackar om byggarbetare, direktorer, kontorspersonal, ovrig personal, journalister + en massa annat folk och bland massa annat folk hade jag bjudit in J och hennes kompis som jag har glomt namnet pa. Cocktailsen fick en stor berommelse och betygsattes som "Latt de basta drinkarna jag har haft", jag vet inte hur serios den kommentaren var nar den klacktes efter 5-6 drinkar vardera :)

Efter en helkvall pa jobbet sa hade jag halvlovat E att jag skulle folja med till en lokig pub i Shoreditch, jag var valdigt trott men hur ofta traffas vi numera? Nastan aldrig, sa det var bara att dra en vanda inom Mc Donald's och fylla magen, sen en snabbtaxi till Curtain road. Garanterat trevlig kvall var utlovad + att nagra av mina forna kollegor fran Y&A skulle vara dar, men vi vet ju hur sana tillstallningar brukar se ut: "Kom igen, skitmanga kommer..." och sa kommer 2 st, men vi blev ett litet gang, kul att se allihopa.. eller om vi vander pa det, kul for dem att se MIG :D

I ovrigt har denna bloggen inte bara en bloggtorka, utan aven en bildtorka ocksa sa nu bjuder jag pa halvful(l)a bilder


Jag och J pa Adam's club



Jag och en god cocktail som inte ens var min



Jag och E pa lokig pub, jag ser lite berusad ut men dar maste jag skylla pa blixten
Lagg forresten marke till vad det ar E haller i, en Kopparbergs cider.. svensk!! Det ar inte varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0