Lagg

Den har bloggen borjar bli lite okontinuerlig, det kanske blir en paus snart sa bli inte forvanad om jag gar under jorden en liten period. Senast den var oregelbunden var nog nar jag hade mycket att gora pa jobbet, sen sa jag ju upp mig och i somras var det ett aktivt jobbsokande och arbetslosande. Det var val da jag tog upp bloggen igen och faktiskt hallt den uppdaterad sen dess, det tycker jag ar duktigt

Idag var min forsta dag i Mayfair, baren ser helt fantastisk ut.. iallafall om man tittar fran insidan fran en bartenders perspektiv. Det finns ytterst ytterst sma irritationsmoment men det ar bara petitesser, jag tror man vanjer sig vid det snabbt. Baren pa Tottenham Court Road tillhor anda en av de modernare barerna jag har sett dar allt ar valdigt genomtankt, den har i Mayfair ar bara riktigt fet... top notch :)

Bast av allt ar att Fitness First har en anlaggning precis bredvid, sa man kan alltid ga innan och efter jobb. Super! Nu kanske jag kommer ga oftare, vem vet
Apropa gym sa har ju inte disciplinen varit pa topp, iforrgar skulle jag ha gymmat... men da stannade jag hemma pga ett Kungarna av Tylosand-maraton, drog igenom alla 8 avsnitt... skagg! :D

Min bloggkollega har i London ar ju ett stort fan av Kungarna av Tylosand, dokusapan namns alltid i bloggen nar det har kommit ut ett nytt avsnitt och jag har bojkottat det hela tiden... anda tills nu da. Maste anda saga att det ar valdigt underhallande haha, jag kan erkanna att jag bankat mig sjalv pa laret och asgarvat ett dussintals ganger over de sjuka sakerna som de hittar pa. Vad ska man saga? Jag saknar svensk TV

Fragan ar om man pallar ge sig pa Paradise Hotel eller ska det racka dar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0