Long time no see!

Igar traffade jag L har i London, hon ar har med C pa en blixtvisit. L ar en av mina basta vanner, har vi tur sa ses vi kanske nagra enstaka ggr om aret. I ar har vi traffats tva ganger :)
Ena gangen var lite dramatisk, eftersom vi missade varandra precis i skarven da hon antligen hade vagarna forbi London. Det slutade med att vi lyckades synca en snabb lunch pa flygplatsen haha
Det kanns sa bra att vi alltid vet var vi har varandra, jag menar mentalt... rent fysiskt ar omojligt. L vet att hon alltid har mig i London ifall det skulle vara nat, men i och med att hon har det jobbet hon har sa kan hon befinna sig lite har och var runtom i varlden. Ibland ar det sa illa sa att inte ens Skype eller Facebook vet var hon finns, da kan ni sjalva rakna ut hur illa det ar

Att bo utomlands ar lite pa gott och ont, jag pratade lite med S pa FB forut och fragan om julfirande med familj dok upp. For vissa ar ju julen helgen med stort H da man umgas med vanner och familjer dar allt planeras in i minsta detalj for att helgen ska bli perfekt, men for mig som har varit utomlands ett par ar och dessutom har ett jobb som innebar att man jobbar helger sa kanns det mindre och mindre betydelsefullt

Om man bryter ner det sa finns det egentligen ingen anledning att kanna sa, for vad skiljer den 24:e december med alla andra helger? Julen i sig kommer nog inte ta en vidare plats i mitt liv forrans jag sjalv har en familj med barn, da ar det minsann livsviktigt. Inget barn fortjanar att vaxa upp utan en tomte under sin barndom

L och C pa Rockwell's nya terassbar


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha nä det var inte det minsta kul!! :P Hela min pizza från Bella Italia kom fan upp :S

2010-11-22 @ 23:29:30
URL: http://mindthelondoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0