Nyarsstadning

Jag tycker det ar dags for en stadning bland mina bloggkompisar, jag tittar framforallt pa bloggar som inte langre uppdateras kontinuerligt. Eftersom jag sjalv har legat i radioskugga pga mycket jobb sa forstar jag anda att folk tappar motivationen emellanat, men nar vi pratar om bloggar som uppdaterades senast for ett par manader sen eller mer sa kanske det ar dags att hitta nya bloggar att folja.

Idag insag jag hur nyttig min Blackberry ar, jag och E hade bestamt att vi skulle traffas idag och for en gangs skull sa skulle jag aka till henne ute i vischan istallet for att vi skulle motas i stan som alla andra tusen ganger. Hon bor i Wandsworth, inte alls nara nagon speciell tubstation och man kan bara komma dit med buss. Med GPS- och internetfunktionen kunde jag latt folja min "route" och alltid veta precis var jag ar, sa man kunde nastan tro att jag brukar aka den har strackan varje dag, grymt

Val framme sa hade hon lagat ett black med kalkon, svamp och ost... med charlotte potatis till och det var faktiskt valdigt gott sa det var latt vart hela transportstrackan anda ut dit. Men framforallt kvalitetstiden var viktig eftersom vi i stort sett aldrig traffas langre, det var ju annorlunda forut nar vi jobbade tillsammans

Vi pratade ffa om varfor hon nastan lamnade in sin avskedsansokan och om alla andra tusen hemligheter som hander innanfor Y&A's dorrar. Nar jag var dar sag jag alltid till att vara den senast uppdaterade om rykten, man ar ju nyfikenheten sjalv av ren natur sa jag visste allt. Men nu har jag ju halkat efter sa det var bra med en uppdatering. Jag alskade allt med Y&A, jag saknar det ibland men jag hade aldrig velat komma tillbaka eftersom jag inte riktigt delar samma uppfattning om sattet de vill jobba pa. Sen ar jag overlycklig pa mitt nya jobb och resten av hosten/vintern kommer bli riktigt spannande




Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0