Tidig morgon!

Imorgon har jag en tidig morgon, det ar 9:00 som galler resten av veckan och forhoppningsvis sa har de stallt iordning baren idag sa vi kan kora lite cocktailtraning imorgon

Min lediga dag idag har jag faktiskt spenderat hemma, hade egentligen planerat en vanda ut till Westfield (Europas storsta kopcentrum?) men det ar ju tubstrejk idag sa jag orkade aldrig ut
J hade tidigare rekommenderat mig till att se The Last song eftersom jag "rakade" gilla Notebook, Dear John och My sister's keeper

The Last song ar lite av en blandning mellan Dear John och My sister's keeper tycker jag, J tycker att jag ar tjejig eftersom jag gillar dessa filmerna men i min mening finns det inget som heter killfilm eller tjejfilm. Efter en lang period med krigs- och kampsportsfilmer sa ar det faktiskt halsosamt att variera lite :)

Jag blev positivt overraskad nar den kvinnliga huvudrollen Miley Cyrus rakar vara en korsning mellan tva av mina tjejkompisar i Sverige

L ar en extremt sot tjej som jag har lart kanna via andra vanner, forsta gangen vi traffades var pa A's 19-arsfest och nu snackar vi om 5 ar sen :)
D ar ju min krullharige kompis sen tidigare, hrm... undrar vilket ar vi traffades nu? Det maste ha varit i samma veva, minst

Jag och L pa fodelsedagsfest, av min frisyr och en nagot utatbuktande triceps att bedomma sa kan man nog konstatera att bilden har en ca 5 ar pa nacken


D och jag i Londons tunnelbana, pa vag till O'Neill's tror jag?


Miley Cyrus i The Last song, en viss slaende likhet eller hur? :)
Det ar nastan som en korsning av de tva ovanstaende



Kommentarer
Postat av: Ditte

100%-ig säkerhet på väg till Nellan! Haha : )

2010-11-09 @ 10:14:15
URL: http://dittee.blogg.se/
Postat av: Angelica

tror faktiskt det var min 18-årsfest! ;)

2010-11-11 @ 03:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0