80%

Idag har varit en bra dag, jag kande mig nastan fullt frisk bortsett fran en nagot sore hals nar jag vaknade imorse. Jag sov valdigt bra inatt, 8 timmar nonstop.. alldeles lagom.

Idag var jag ledig, var i Camden och fikade med E under hennes rast. Det finns ett frackt testalle pa Parkway som har over 20 tesorter, inredningen ar lite random med olika stolar till varje bord.. nastan som att man har inrett caféet med mobler fran 20 olika hem och det verkar funka... pa nat satt skanker det en hemtrevlig kansla. Viktigt att notera ar att man gar dit for téet, de har kaffe ocksa men jag rekommenderar det inte nar du kan fa 10 ggr battre kaffe pa Costa runt hornet

Jag hoppas pa att bli helt bra imorgon, men jag tankte nog vila fran gymmet oavsett. Hellre vanta en dag langre och vara helt saker an att skynda pa nagot som kan ge konsekvenser sen. Jag vet manga som vagrar vila och ta det lugnt nar de ar sjuka/skadade, de blir sedan aldrig riktigt kvitt sjukdomen och i slutandan har det anda blivit langre rehabiliteringstid. Idag hann jag vaxla nagra snabba med C pa FB, kom fram till att det suger att vara sjuk for att det blir sa mycket att hamta igen i traningen. Jag har ju faktiskt delmal att traffa innan aret ar slut, tidigare har jag ju sagt att jag ska kunna ta 100 kg i bankpress innan aret slar over. Nar jag skrev det hade jag 3 manader... nu ar det endast 2,5 manader. STRESS!!

Pa fredag vantar iallafall ett rejalt rygg- och bicepspass, sen far vi se hur det ligger till framover




Chidde

Kommentarer
Postat av: fia

2010-10-14 @ 14:40:10
Postat av: fia

Skönt att höra :) så inte alla tycker att mitt hår är en katastrof. Krya på dig! Vet hur de är.. har nyss gått på en tio dagars penicillinkur.



MVH

Hon som alltid blir sjuk.

2010-10-14 @ 14:40:55
URL: http://ingridsofiaflyckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0