Allt har sin tid

Idag var det Idol 2010, tyvarr kom inte min pjas vidare.
Svenska folket vet uppenbarligen inte hur man rostar, det visade de ju redan pa riksdagsvalet 2010
Hur kan man skicka vidare en bagare, en finne som inte kan laspa och en brat liksom?

M ar ju sa charmig, sa sot och sa duktig pa att sjunga.
Jag brukar inte gora en hemlighet av att jag gillar blondiner, men fragan ar om jag inte for forsta gangen i mitt liv blivit "kar" i en brunett alltsa, speciellt ikvall i hennes lockiga har :)

Madeleine Finck-Björgen (jag anstrangde mig t.o.m att fixa ett ö pa mitt engelska tangentbord)
Om du nan gang skulle fa for dig att googla dig sjalv, sa kommer du antagligen hamna har pa min blogg
Lamna en kommentar eller tva, och om du nansin har vagarna forbi London, hor av dig :)

Missforsta mig inte nu, inga som helst creepy tankar eller nat.. det hade bara varit kul att vara kompisar :D

Sa an en gang, en video dar vi hedrar arets deltagare
Helt sjukt att den har videon hade 0 views, men nu har den en iallafall





Annars har jag varit pa L med syrran ikvall, jag har mer eller mindre kommit fram till att jag inte kommer ta den har managerpositionen. Baren ar forvisso packad pa helgerna, aven om L var valdigt respekterad i manga ar sa kanns det anda lite nerganget. Alla duktiga bartenders som en gang fostrades dar har gatt vidare, nu ar stallet en i mangden. Jag haller mig till H dar jag kommer fa vara med fran borjan om att starta upp ett helt nytt stalle, visserligen bara som bartender men jag tror att erfarenheten kommer vara valdigt nyttig for mig i framtiden nar jag far chansen till en chefsposition, antingen inom gruppen eller pa en annan bar.

Kvalitén pa cocktailsen ar inte heller pa topp, min drink var helt okej da jag bestallde in en Old fashioned.. det tog visserligen ett tag innan jag blev uppmarksammad men den fick godkant. Sen kanner jag nog ingen annan som kan bedomma en Virgin Pina Colada battre an syrran eftersom hon alltid dricker den. Jag maste halla med henne om att den var ratt graslig, en Virgin Pina Colada ska framforallt vara en kombination av cocos och ananas men bartendern hade pa tok for mycket ananasjuice i den sa att cocosen forsvann, sen var drinken blaskig ocksa. Naa, tummen ner dar. Syrran gav L 4 poang av 10 mojliga och det var val ratt nara min egen bedomning ocksa.

[+]
En helt okej Old Fashioned
Mycket folk

[-]
Dalig kommersiell musik
Sunkig Pina Colada
Bartendersen sag ut som sluskar
Dalig uppmarksamhet fran personalen
Tomma glas stod pa borden alldeles for lange

Nu later jag lika bitter som Idoljuryn, men jag ar inte sa i verkligheten :)
Man maste vara lite petig, det ar inte sa att de hyllar idolerna nar de sjunger falskt.. lika bra att saga av vid knaskalarna och lata dem hora sanningen sa de kan bli battre till nasta gang


Tack for mig



Chidde

Kommentarer
Postat av: lovisa

v: jag såg den på mest kommenterade på blogglistan:)

2010-10-02 @ 15:37:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0