Jakten pa den perfekta vaskan (2)

Jag har hittat ett par andra alternativ, Firetraps ar nog den hetaste hittills men den maste fortfarande ses IRL
Hittade inte den pa Selfridges, fragan ar om den finns pa Westfields eller Covent Garden? Ringa och fraga ar kanske en superidé.

Firetrap Hudds Perforated Messenger Bag £30.00

Puma Campus Reporter Bag £25.00

Den har ar inte helt fel trots den odiskreta logon
Eastpak Delegate Despatch Bag £35.00

Eller ska jag kora pa en Eastpak? Jag har ju redan deras backpack, hrm... men om jag minns ratt sa ar denna ganska stor?



Gardagens traning 2010-10-20

Benpress
6 x 110 kg
6 x 110 kg
6 x 110 kg

Benspark
6 x 50 kg
6 x 50 kg
6 x 50 kg

Bencurl
6 x 40 kg
6 x 40 kg
6 x 40 kg

Kommentar
Stod lite i valet och kvalet ifall jag skulle till gymmet eller inte, jag gick... sa igar var jag stolt. Har markt att benpressen ger mer traningsvark i rumpan mer an vad knabojen gor men ovningen kanns anda som en bra variation. Jag hanterar tyngre vikt har om inte annat. Bensparken och bencurlen lagger jag inte sa mycket fokus pa, det kanns mer som ett komplement till basovningarna jag gor

Nu ar oktober snart over, dags att folja upp malen vi har satt upp :)



Chidde

Kommentarer
Postat av: A

den översta är lätt snyggast!

2010-10-21 @ 12:26:18
URL: http://angeelicasvensson.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej! Tack för inbjudan, googlade stället och det ser ju astrevligt ut!



Dock vet jag inte om vi kan komma förbi på lördag, vi ska äta middag hos min kompis i Earls Court och förmodligen gå på en klubb i South Ken.. I vanliga fall brukar vi ta en drink på någon bar eller pub innan vi ska ut så jag tar gärna med mina vänner dit en annan helg :)

2010-10-22 @ 14:39:40
URL: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0