Jakten pa den perfekta vaskan

Nu ar det nog dags att inforskaffa sig en ny vaska, men det ar minsann inte latt
Den far garna funka till gymmet, till/fran jobbet, vardagslivet och kanske i enstaka fall aven som handbagage till flygresorna hem.. men det viktigaste ar nog att den ska se bra ut och matcha mig och min personlighet

Alla vaskor har nedan har sina plus och minus, hittar du nagot som ar ett hopkok av dessa sa far du hojta till. Hittelonen ar en valfri kaffe med kaka pa en av Londons caféer, prisvinnaren far aven ett trevligt sallskap 1:1 i form av mig sjalv


Puma Campus Reporter Bag £25
Helt okej vaska, paminner om den jag har nu. Storleksmassigt helt okej, men jag hade onskat ett extra fack och en mindre logo



Mini retro suitcase fran Zara £90
Bort med handtaget och det har hade varit en het kandidat, sag dock profilbilden pa denna och tyvarr var den ocksa for kantig



Mini Pocket Bandolier fran Zara £20
Extremt fin vaska, bortsett fran den fula ringen som sakert ar till nan nytta som jag inte vet om
Kanske nagot bred och kantig, men maste nog ses IRL for en rattvis bedomning



Document Carrier fran Zara £120
Den har gillar jag, lite old school stil pa det... men jag vet inte om den passar till en ledig outfit, eller pa vag till gymmet? Man ska ju ha dokument i den... hrm! Men bortsett fran det, har jag ens aldern inne for att ga runt i en san? Jag vet inte

Adidas Originals Airliner fran Next £35
Jattenajs.. jag gillar den har mest, perfekta proportioner och funktionell med olika fack.. alldeles for stor och odiskret logo. FAIL!

Puma Messenger Reporter Bag £25
Gor den svart och ta bort loggan, da har vi en vinnare

Bagbase retro shoulder bag £6.50
Synd att den ar gjord av polyester, hade varit grym annars + att den nastan ar gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0