Man lar ju sig inte

Igar var jag ute igen, vadskamangora..? Ar liksom ledig, lika bra att vara social
Hade i forvag bestamt att jag bara skulle dricka te, det gjorde jag ocksa.. efter tva ol. Det var ju alldeles lagom tyckte jag, jag ar fortfarande lite snorig men ar absolut pa battringsvagen. Det var valdigt langesen jag var krasslig sahar lange.

Planen var att trana idag, men nu ar ju kl 15 och jag borjar jobba snart. Sov daligt inatt igen, vaknade av hosta imorse och nar jag val somnade mjukt sa blev jag vackt av sms fran I, sen somnade jag om och nar jag vaknade var klockan 2 liksom.

Fran och med nasta vecka maste jag borja ratta till mina tider och matvanor, annars kommer jag aldrig ur det har men det kommer bli briljant det har. Samtidigt har jag ju haft valdigt trevligt nar jag har varit ute de senaste gangerna sa det far det vara vart

Nu ar det bara 1 vecka kvar innan jag borjar pa ett nytt stalle, boo!!



Chidde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0