Mayfair, check!

Idag fick alla besked om framtiden, for min egen del kommer jag att bli forflyttad till Mayfair. Jag visste det for flera veckor sen, men nu ar det sa klart det kan bli. Det ar ratt sa exakt en manad kvar pa Tottenham Court Road innan det bar av, det har kommer bli hypat och det kommer ocksa att bli en grym erfarenhet att ha i bagaget.

C borjade redan bli lite sentimental idag, jag forstar honom helt men samtidigt har allt sin tid. Jag ar ju relativt ny, men det har blivit en hel del skratt och underhallning.. det har varit ett noje att jobba med det har ganget. Vi kommer att ses fler ggr.



Dagens traning 2010-09-30

Bankpress
6 x 75 kg
5 x 75 kg
2 x 75 kg
8 x 60 kg
5 x 60 kg

Chins
6 x kroppsvikt + 15 kg
6 x kroppsvikt + 15 kg
2 x kroppsvikt + 15 kg
4 x kroppsvikt

Staende skivstangscurl
6 x 30 kg
5 x 30 kg
6 x 25 kg
6 x 20 kg

Kommentar
Idag skulle jag egentligen ha kort marklyft, men jag kande fortfarande av traningsvarken i benen fran iforrgar. Marklyft involverar ju benen litegrann sa jag tyckte det var bast att lata dem vila ut helt. Bankpressen gick bra idag, forsta setet kandes valdigt latt och det gjorde andra setet ocksa aven om jag inte klarade 6:e repetitionen. Tredje setet var jag helt slut och det tog stopp dar, fair enough. Chinsen kandes likadant, de forsta tva seten kandes ovanligt latta med 15 kg pa men samma dar, tredje setet tog stopp. Skivstangscurlen gick bra, inga valdigt stora okningar... allt sker nu sakta men sakert

Som jag har namnt lite lost tidigare sa har jag nog natt min topp nu, okningarna sker inte langre pa varje pass jamfort med nar jag precis borjade trana igen. Jag maste borja fila pa ett nytt traningsschema, nytt matupplagg och variationer om jag ska ta det till nasta niva for jag ar ju fortfarande en bit ifran mina tidigare resultat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0