Regn regn regn

Idag levde minsann London upp till sina rykten, det var regnigt hela dagen. Men jag ska inte klaga, vi har haft en fantastisk sommar! Men det ar inte kul alltsa!

Jag skippade aven gymmet idag, kom hem fran L med syrran igarkvall.. kopte varsin shawarma (typ, kebab) och tittade pa Idol 2010, sen kunde jag inte somna och rullade runt framtill 7 imorse. Jag var inte i form pa jobbet senare kan jag saga, blev nastan irriterad pa folk for minsta lilla.. sa grinig kan man bli nar man inte far sin somn

Imorgon ar en ny dag, sondag.. da brukar det oftast vara chill dill sill makrill. Ska forsoka besoka gymmet ocksa sa det nalkas val laggdags nu har. Hoppas ni har haft en battre dag :)




Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0