Smartfri sondag

Inte sarskilt mycket att gora pa jobbet idag, precis vad jag behovde for att kura min forkylning och halsfluss
Nasta vecka vantar ett tufft schema, jag tvivlar pa att det kommer bli en kontinuerlig traning eftersom jag maste varva med en massa jobbrelaterat. Imorgon ska jag pa en vodkaprovning, sen ska jag ut pa en drink med nagra av mina fd kollegor pa Y&A. Jag vill egentligen skippa det men eftersom vi inte traffas alltfor ofta nu sa kanns det inte som ett lage att vara osocial

Annars ar det vinprovning och cocktailtraning som vantar, mycket sant krimskrams och pa toppen av det sa ar det ju London Cocktail Week. Vissa seminarier kraver biljetter och manga av dem ar tydligen slutsalda, kul... slapp vi den huvudvarken eftersom dar var en hel del jag jattegarna hade velat ga pa

Nu maste jag sova, blir en lang dag imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0