Styrka och simultanformaga

Gardagens traning 2010-10-06

90 kg i bankpress, check!!!!!
Nu ar det endast ynka 7,5 kg kvar till mitt personbasta, vagar man vara sa frack sa att man kanske ska satta ett mal pa 100 kg fram till nyar? Det ar 3 manader fram tills dess, vilket innebar att jag maste oka 3,33 kg per manad. Jag tror att det ar helt mojligt

Benpress
6 x 100 kg
6 x 100 kg
6 x 100 kg

Benspark
6 x 45 kg
6 x 45 kg
6 x 45 kg

Sittande larcurl
6 x 35 kg
6 x 35 kg
6 x 35 kg

Bankpress (1 RM)
12 x stangen
3 x 50 kg
1 x 70 kg
1 x 80 kg
1 x 90 kg


Fran styrka till simultanformaga, en medlem (delta_mats) pa Kolozzeum har startat en trad om ett spel som testar simultankapaciteten. Det finns ju en viss myt/pastaende om att tjejer har en battre simultanformaga an killar, well... upp till bevis! Mitt rekord hittills ar 83 sekunder, det ar nog en siffra jag kommer uppdatera efterhand. Ovning ger fardighet

Klicka HAR for att spela!

For att gora det lite mer spannande sa tankte jag utmana nagra av mina bloggkompisar, posta garna ert resultat i kommenteren sa jag vet att jag fortfarande ar bast :P
Utmana garna era bloggkompisar ni ocksa!!

Jag utmanar nagra av mina nya bloggkollegor, de ar:
Angelica aka mindthelondoner
Matilda aka pusspjett
Lovisa
Caroline
Dan aka noplacelikelondon 

... och sist men aven minst... Christina

Ps. Dan.. som du kanske har markt sa ar du den ende som representerar det manliga konet i den har kvinnsdominerande bloggvarlden, tank pa att mitt goda rykte star pa spel... lycka till!



Chidde


Kommentarer
Postat av: lovisa

svja träningen går prima, för dig med?:)

HAHA testade nu! sjukt svårt, förstod inte den där med fyrkanterna:P

2010-10-07 @ 20:51:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Måste jag erkänna att jag bara klarade 30 sekunder? woop woop :P



100 kg fram till nyår klarar du! Ät mycket gröt och spenat så kommer allt gå vägen ;)

2010-10-07 @ 23:35:24
URL: http://mindthelondoner.blogg.se/
Postat av: Dan

75 sekunder, och då har jag precis kommit hem från krogen.

2010-10-08 @ 01:07:15
URL: http://www.noplacelikelondon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0