Tva dagars ledigt gick snabbt

Sista dagen har, check.
Dagen har varit valdigt produktiv, har varit lite stadning har hemma och sen har jag tvattat. Jag borjar sent imorgon sa jag tankte egentligen gora det da istallet men jag gjorde en effort idag och rensade allting, vuxenpoang

Nar jag at sushi med J igar sa gick vi igenom nagra sevarda filmer, hon rekommenderade "My sister's keeper" och jag maste saga att det ar en fantastisk film. 10 minuter in i filmen var allt som rackte, det var straight forward och man fattade vad filmen skulle ga ut pa. Under filmens gang bjuds det sedan pa en mycket emotionell berg och dalbana, den handlar ju trots allt om cancersjuka

Film ar underhallning, nar jag var arbetssokande (oj, vad bra det lat) i somras sa hann jag beta av en hel del filmer. Manga matcho, skjuta och doda filmer men aven en del nyttigt, det var ju trots allt en hel manad vi snackar om. Fran ingenstans sa namnde J om en av hennes kompisar som var fotfetischist och en liten spinoff pa det var att en viss Quentin Tarantino ocksa gillar fotter. Ballt va? Inte?
Tydligen sa involverar han fotter pa ett eller ett annat vis i sina filmer, ett tydligt exempel ar Kill Bill. Minns ni nar Uma Thurman lag i bilen och forsokte vricka sina tar? Dar har ni det :)


Dagens traning 2010-10-25

Marklyft
6 x 120 kg
6 x 120 kg
8 x 70 kg

Chins
8 x kroppsvikt + 15 kg
6 x kroppsvikt + 15 kg
4 x kroppsvikt + 15 kg
8 x kroppsvikt

Staende hantelcurl
6 x 16 kg
6 x 14 kg
6 x 14 kg

Kommentar
For att inte ha kort ett tungt ryggpass dar jag involverat marklyft sa maste jag anda saga att det har far godkant. Det marks tydligt ocksa eftersom jag haller pa att tappa greppet lite inpa seten. Forsta setet kandes latt, och andra setet var precis sa att jag klarade det. Greppstyrkan ar lite som konditionen, det ar en farskvara och tranar man inte den sa slapper den lite. Chinsen var tunga idag, nu vet jag iallafall hur manga jag kan ta med 15 kg hangandes... nu ska vi bara battra pa repsantalet. Biceps har aldrig varit min styrka, hantelcurlen idag far godkant. Det kanske gar att finslipa resultaten till 3x8 pa 16 kg.. vem vet? Nar jag tranade pa Nautilus i Sverige kunde jag iallafall curla pa 17,5 kg sa det skiljer anda inte sa mycket i dagslaget

Naval, ny vecka och jag ar numera helt frisk.. ska bli intressant och se hur manga pass jag kan kora den har veckan



Chidde

Kommentarer
Postat av: Camilla Alexis

Ok tack for tipsen :)

Jag har varit har sedan i onsdags sa inte ens en vecka an. Men jag blir nog kvar ett tag. Ska borja leta lagenhet snart men har inte hunnit an.

2010-10-26 @ 09:27:53
URL: http://itsabittersweetsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0