Tva dagars ledigt!

Nu ar vi dar igen, tva dagar ledigt i rad. Nasta vecka ar alltsa sista veckan jag kommer vara pa Tottenham Court Road, det har varit en minst sagt larorik och framforallt avslappnande period.. det kanns fortfarande som att jag ar pa semester, allt ar sa enkelt.

Nu vantar iallafall en ny utmaning och det ska bli intressant att se hur det kommer te sig i Mayfair.

Jag har forresten kommit over en antik vas via jobbet, uppskattad till ett varde av £318, den har ar lite speciell ocksa eftersom den ar numrerad sa det finns alltsa ett samlarvarde. Den har varit valdigt eftertraktad pa jobbet, men som ni kanske vet sa rader det inga djungellagar pa H, vi driver en civiliserad verksamhet och det innebar "Forst till kvarn far forst mala" och jag var helt enkelt forst med att fraga om jag fick ta hem den har skonheten, och det fick jag

Cut the crap, pic or it didn't happen... har ar den! Clase Azul


Allt pa den har ar handtillverkad av en mexikans artist som heter Tomas Saldivar


Gardagens traning 2010-10-23

Bankpress
3 x 80 kg
6 x 70 kg
3 x 70 kg
8 x 50 kg

Dips
10 x kroppsvikt + 15 kg
10 x kroppsvikt + 15 kg
10 x kroppsvikt + 15 kg

Chins
8 x kroppsvikt + 15 kg

Kommentar
Jag tankte forst kora hantelpress men alla bankar var upptagna sa det fick bli bankpress idag, var lat for att hamta alla vikter som jag behovde sa jag anvande det som fanns i narheten sa det fick bli 80 kg det har passet. Bad om pass och forklarade valdigt tydligt att jag sager till nar jag behover hjalp, manga pa gymmen lastar garna pa 10 kg mer an vad dem orkar och sen later de sin passar gora jobbet men det ar ett ruttet satt att trana. Jag gjorde egentligen 5 reps totalt, men idioten borjade redan hjalpa till efter min 3:e repetition da jag kande mig relativt frasch.. jag hade nog kunnat gora 4 reps sjalv det ar jag helt saker pa. Naval, far prova nasta gang istallet
Dipsen blev helt okej, 3x10 med 15 kg pa viktbaltet var bra.. nasta gang provar jag 20 kg och siktar pa 8or. Aven chinsen var bra, 3x8 med 15 kg motsvarar ungefar det jag klarade forut sa det har kanns bra att kunna branna av forsta setet med 8 reps, gav mig aldrig pa andra set eftersom jag bara ville testa men jag kan tanka mig att jag hade klarat 3-4 st

I ovrigt har det varit odisciplinerat, ett par drinkar hit och dit... skippat nat mal har och dar. Men det hor ju till livet ibland ocksa, att offra lite for att leva. Jag namnde ju det tidigare nar jag tog upp traningen igen att jag inte tranar pa samma satt som jag gjorde forr, nu har jag en distans till det och det ska fortfarande vara en del av min vardag, inte ta over den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0