Tva ynka veckor

Helt plotsligt var vi i mitten av oktober, tva ynka veckor innan jag borjar i Mayfair. Jag vet inte alls hur det har kommer paverka mig ekonomiskt, det kan ga at bada hallen... men en sak ar saker, det kommer bli en upplevelse. Jag kommer sakna ett par stycken harifran, det kan jag saga nu.. och jag ar ratt nyfiken pa hur de nya kollegorna kommer vara. Kommer vi att klicka t ex?

Jag far egentligen inte lov att vara uppe sa har sent, det ar inte bra for mig och min hosta men jag kanner mig inte sa varst trott. Jag hoppas att jag kan ta mig till gymmet imorgon for en liten formcheck, forhoppningsvis kan jag borja kora igang pa riktigt pa mandag

Hors imorgon, maste sova nu



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0