Det gar bra nu

Nu ar introduktionsveckorna snart over pa jobbet, nasta vecka forvantas jag klara mig sjalv... typ
Imorgon gor jag mitt forsta kvallsskift, darfor sitter jag och rapluggar pa cocktaillistan precis som pa den gamla goda tiden nar man gick i skolan, kvallen innan... inte en dag for tidigt :)
Det ar sa saker fastnar, iallafall pa narminnet... sen bearbetar man det varje dag, sasmaningom kan man det forevigt

Eftersom gruppen kommer att expandera sa var det redan sagt fran borjan att det annu inte kommer bli sakert om vart jag kommer hamna, antingen stannar jag har eller sa kommer jag borja pa det nya stallet och tanken ar att de ska oppna i november, jag vill ju garna veta sa fort sa mojligt sa man kan synca semester, hemresor osv
Men de ar ratt tysta om det, nastan lika tyst som Erik Hamrén innan han slapper sin startelva men jag fick lite hintar pa att jag kommer fa borja pa det nya stallet som det ser ut nu, men viktigt och poangtera ar att inget ar klart an..

Naval, den som lever far se... nu maste jag lagga pa har nu och borja med cocktaillistan



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0