En ficka

Jag har forresten lagt marke till att mina nya joggingtights har en liten ficka pa rumpan, man kan ju undra vad den ar till for. Min forsta tanke ar att den kanske ar till for nan form av nyckel nar man ar ute och joggar, men man far ju verkligen bara plats for EN nyckel? En valdigt liten sadan, ofta man har EN nyckel liksom... men tanken kanske ar att man ska plocka av alla andra nycklar man inte behover pa joggingrundan, vem vet?

Nu ar jag iallafall hemma efter en heldag med utbildning och mote, jag borjar bli lite av en expert pa sana introduktionsdagar nu efter att ha betat av fyra stycken. Manga storre foretag vill garna halla sana har dagar for sina nyanstallda sa de vet lite om foretagets policy. Pa samtliga stallen jag har varit pa sa har det varit i stort sett samma innehall men ett annat foretagsnamn, ingen slump inte

Imorgon fortsatter vi med det introduktionen igen, uh... blir en lang dag



Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0