Favorit hittills ar Frida Ostergren

Nu kommer det sakert en dros med stuck up asikter om handikappade manniskor, folk far tycka som de vill men faktum ar att den har tjejen berorde mig mest med sin sang och utstralning, sen rakar ju Big in Japan vara en av mina favoritlatar. Jag hoppas hon kommer langt, och att vi kommer fa se mycket mer av henne



Annars var det en jakligt somnig dag pa jobbet alltsa, kunde inte somna inatt och det gjorde inte saken battre nar jag vaknade upp med traningsvark. Jag orkade inte ens skaka cocktailsen ordentligt :)

Men det har varit ett roligt dagsskift anda, imorse brast B ut i skratt for nat jag sa.. diskussionen borjade nanstans om langden pa mitt har, hon tyckte att jag passade i "hair bun"
Jag forklarade att jag hellre foredrar det nedslappt, men jobben jag har sokt under min arbetslosa tid har mer eller mindre haft en asikt om mitt langa har och da undrar hon varfor jag inte har klippt mig

Mitt svar blev: "Jag var inte redo att gora den uppoffringen"

Det tyckte hon var skitroligt och borjar gapskratta, jag ger henne mogna blicken. Med lite anstrangning sa forsoker hon anda halla sig, efter en stund nar hon tanker pa det igen sa brister hon ut i skratt igen. Jag forstod da inte vad som var roligt, det var kanske sattet jag sa det pa.. jag vet inte :)

Nat som daremot var lite roligt var nar C fragade om jag hade flickvan, hon fragade pa mandarin och jag pratar ju kantonesiska... men mandarin och kantonesiska ar lite som danska och svenska, ibland fattar man lite vad den andra sager och ibland har man inte en susning. Jag tolkade det som: Har du nagra vanner?

Jag bara: Vada, vad menar du... vada om jag har nagra vanner?

Sa det blev annu ett gott skratt pa min bekostnad, men det gor inte sa mycket.. det jamnar ut sig i langden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0