Ledig sondag!

Alltid trevligt att vara ledig sondag, speciellt pa H. Sondagar ar dagen da vi plockar ut allt i kylarna och rengor dem, det slipper jag. Imorgon ar ocksa en schysst dag att vara ledig pa, for da rengor vi hyllorna vilket innebar att vi plockar ner alla flaskor och det mina vanner, ar en dryg syssla. Att vara cocktail bartender ar inte alltid sa glamorost som det verkar vet ni, det innebar en del terapiarbete i form av stadning och rengoring ocksa. Ni som sitter pa kontor kan atminstone smygsurfa pa aftonbladet, facebook eller [satt in valfri sida]

Imorgon ar dock inte en helt ledig dag, da ska jag till Notthing Hill igen for ett andra mote pa L. Jag ar fortfarande i en 50-50 situation och jag har redan radat ihop ett par viktiga punkter som vi ska prata om, sen far jag ta ett par dagar pa mig att tanka lite till

Nasta vecka ar en lang vecka, det blir mycket training sessions, barmote osv. Aven om det ar tva manader tills Mayfair oppnar sa kanns det anda valdigt valdigt snart. Det positiva ar att jag iallafall har lart mig alla 50 house cocktails.



Dagens traning 2010-09-19

Marklyft
6 x 125 kg
4 x 125 kg
4 x 125 kg

Bankpress
5 x 75 kg
3 x 75 kg
3 x 70 kg

Staende skivstangscurl
6 x 27,5 kg
6 x 27,5 kg
6 x 27,5 kg

Kommentar
Idag var inte heller nagot bra gympass, jag maste fa en ratsida pa min somn for nar jag jobbar lunchskift sa har jag en tendens att bli lite trott nar jag kommer hem.. vilket brukar resultera i en powernap, sen sitter jag uppe till 4-5 ibland 6 pa morgonen och det rubbar min dygnsrytm. Idag vaknade jag liksom kl 15 och at "lunch" forst vid kl 16, INTE OKEJ!

En liten okning pa marklyften, 125 kg kandes anda inte sa varst tungt.. hade jag haft en bra dag sa hade jag nog klarat 3x6 pa 125 kg. Bankpressen daremot klev jag aterigen tillbaka, jag var till och med tvungen att dra tillbaka vikten i tredje setet for att 75 kg var for tungt. Jag far se hur det gar pa nasta pass, kanske blir sa att jag far sanka vikten har nasta gang. Bicepsen idag gick bra, 27,5 kg var med nod och nappe i ett strikt utforande.. 30 kg blir det nasta gang

Kommentarer
Postat av: A

Jag älskar att jobba på kontor, för då kan jag läsa din blogg hela tiden.

2010-09-20 @ 04:36:32
URL: http://angeelicasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0