Marklig upplevelse i omkladningsrummet

Haromdan kom en kvinnlig kollega till mig pa jobbet och fragade om jag hade en "hair pin", jag vet inte vad det heter pa svenska.. kan det vara harnal, harpinne, harklamma? De brukar se ut sahar, se bild



Naval, jag tyckte det var lite roligt eftersom hon fragade mig... och ja, det hade jag faktiskt haha :)
Hon hade tappat sin och var i desperat behov av en, sa jag var pa vag att plocka av en till henne men sen andrade hon sig for hon trodde att jag hade en extra. Well, sort of... jag har flera stycken faktiskt, ett maste om man vill halla harknuten tight.. det ser enkelt ut, men det ar en vetenskap att satta upp haret i en hair bun :D

Sa ja, jag har alltsa langt har for er som inte kanner mig sen innan... och jag trivs med det bast nar det ar utslappt, knuten i en hastsvans. Men i och med jobbet och sa sa maste jag ha det i en knut, vaskamangora.. det ar bara att folja reglerna, det kanns extra viktigt nar man ar kille och har langt har.
Forst tyckte jag det var kul att alla tjejer gick runt med samma frisyr, alla har nan form av konstig knut som jag annu inte har listat ut hur man gor.. men det visar sig sen vara en standard, alla tjejer med langt har maste se ut sadar. Ungefar lika kul om som om hela jordens befolkning hade varit likadan om du fragar mig

Naval, nu tappade jag bort mig lite.. det var inte alls det jag tankte blogga om. Det var pa omkladningsrummet haromdan pa gymmet da jag stod och fonade mitt har, en kille i min alder staller sig sedan bredvid mig och sager:

"Your hair is so beautiful"

Inte en helt vanlig komplimang killar brukar ge till killar kanske, men det hander val?
Det var mest sattet han sa det pa, ni vet den dar sangkammarrosten liksom.. det var uppenbart att han var en queen. Jag forsoker klippa av honom direkt med "Thank you". Ett kort och koncis svar men anda inte otrevlig, det tyckte jag passade bra
Men snubben tuggar vidare och fragar hur lange jag har sparat, aterigen ett kort svar: 3 ar
Och sa fortsatter han.................. eh ja, 3 ar... hur langt var ditt har da? Blablablablabla

AMEN FOR HELVETE, jag var ett harstra fran att roidrage'a.. sla en krabba och skramma ivag honom... lightweeeeight! LIGHTWEEEIGHT!!



Har har ni originalet pa legenden himself, Big Ron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0