Nu narmar det sig verkligen...

Dagens mote handlade bland annat lite om Mayfair, nasta vecka kommer det definitiva beskedet pa vilka som kommer forflyttas dit och man kan val hoppas pa att jag star med dar. De har ju sagt det verbalt i ett par veckor nu men nasta vecka blir det svart pa vitt, de kan ju ha andrat sig i sista stund aven om jag tvivlar pa det

Det verkar nastan som att jag har bestamt mig for H nu men faktum ar att L fortfarande ar hogaktuellt, nasta vecka hoppas jag pa att fa lite tid over sa att jag hinner dit en runda till pa en kvall nar det ar lite mer drag. Jag hoppas C och J kan folja med ocksa sa man far en input, sen rakar de ju gilla cocktails sa de har de sakert inget emot :)



Jag fick en liten kansla av att L kandes lite litet, men faktum ar att det ar en normalstor bar med mycket bra produkter. En gedigen lista pa ca 80 cocktails som manga barer runt om i London har forsokt kopiera eller blivit inspirerade av. Att leda det har teamet hade varit underbart... herregud, nu blev jag annu mer kluven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0