Ovantat samtal

Imorse fick jag tva ovantade samtal, relaterade till varandra beroende pa hur man ser pa det. Jag gillar min tillvaro just nu, jag borjade precis pa ett jobb nyligen dar jag stormtrivs och bara har det allmant bra

Darfor har jag ocksa slutat skicka in CV och faktiskt slutat titta pa jobbannonser helt sen jag borjade for snart en manad sen, men idag ramlade det in nat i efterkalken som jag hade sokt for 6 veckor sen. Agarna har varit pa semester under den har perioden och har darfor inte tagit tag i det forrans nu, det handlar alltsa om en valdigt respekterad och kand bar i London, det absoluta toppskiktet nar det kommer till klassiska cocktails. Om jag inte minns fel sa har de aven rostats fram som varldens basta bar vid nat tillfalle... och dar skulle isafall jag, Chidde.. bli barchef liksom

10 minuter efter det samtalet ringde min nuvarande chef och fragade om hon kunde gora lite sista-minuten andringar pa mitt schema, det kandes som en liten paminnelse i stil med "glom nu inte att du jobbar har" :)
Mitt samvete sa "Ja" direkt och hon lovade att ge mig tva dagar ledigt i rad pa nasta schema, men jag sa att det inte spelade sa stor roll.. jag kande mig som varldens mest lojala manniska

Iallafall, senare pa eftermiddagen var jag dar pa ett mote.. var ju tvungen att ga dit och skaka en tass.. man stanger aldrig nagra dorrar, just nu kan det bara bli battre. Agarna var trevliga och allt var super, tills jag skulle hem darifran och gick vilse i omradet... mycket bra, som pricken over i:et sa borjade det regna... fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0