Puh!

Sicken mordarvecka det har varit, och an ar den inte slut.
Gymmet har halkat efter den har veckan, forsta gangen sen jag blev "aktiv" igen for ca 1½ manad sen. Jag tranade i sondags senast, det var inget superduperpass.. sen var det ju vilodag pa mandagen. Tisdag slocknade jag direkt nar jag kom hem fran jobbet och da missade jag ju min traningstid. I onsdags var det utbildning pa jobbet + kvallsskift pa det, likadant idag.. utbildning och kvallsskift. Utbildningen i sig ar inte sa jobbig, men det ar psykiskt pafrestande att sitta dar och lyssna i flera timmar sa man blir lite trott i huvudet

Imorgon ar det utbildning igen, det blir den sista for den har veckan... vad jag har fatt hora i ryktesvagar sa kommer det bli annu fler nasta vecka. Uhh!!!

Naval, imorgon har jag planerat min dag val... jag ska upp tidigt, 10-11 nan gang sen blir det en proteinshake till frukost och ivag till gymmet direkt. Efter det blir det chili con carne har hemma och vila lite innan jag drar ivag pa veckans sista utbildning som gudskelov borjar kl 15.00

Imorgon ska jag ocksa forsoka inviga mina lopartights, undrar hur dumt det kommer se ut.. har jag tillrackligt stora quadriceps och larbiceps for att fylla ut dem utan att det ser dumt ut? Aterstar att se


Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0