Stress stress stress

Som sagt, veckan har varit lite stressig pga alla training sessions vi har, men den har veckan ar avverkad och det verkar som att jag far lite andrum nasta vecka.

J kom och halsade pa med sin lillebror igar, alltid trevligt med hembesok. Vi hann dock inte prata sa mycket eftersom det borjade droppa in folk och igar var det minsann galet. Det var inte mer folk an vanligt men folk var liksom hysteriska, nastan som att de befann sig i en julstress. Det som tar mest tid ar nar stora grupper kommer in, en person (oftast chefen) bestaller for alla.. han fragar sedan alla vad de vill ha och vissa har inte bestamt sig, andra ar helt inne med att prata med varandra och det slutar med att jag star dar och vantar pa honom istallet for att gora annat.

Det var da lattare for nan vecka sen nar en ratt sa snygg blondin kom in med ett gang pa over 20 personer och bestallde en och samma drink till alla, ja men visst.. 22 st lychee martinis :)
Eftersom vi oftast ar 5 bartenders sa blir det 4 martinis var, vilket inte ar alls farligt





Gardagens traning gick inte som jag hade planerat, slut pa mjolken hemma sa det blev ingen proteinshake innan traning. Fick ladda ner vanlig mat och det ar ju inte helt optimalt men det fick ga, man far inte ha san optinoja hela tiden. Nar jag kom ner till gymmet hade jag ca 1 timme pa mig, alla stallningar var upptagna sa jag fick slanga om schemat litegrann. Den har veckan kor jag nog lite som det kanns bast, kalla det vilovecka eller vad man vill. Manga av vikterna och ovningarna jag har gjort sen jag borjade trana har jag mer eller mindre stagnerat i sa fragan ar om det inte ar dags att byta ovningar och repsantal till nasta vecka


Bankpress
6 x 75 kg
3 x 75 kg
2 x 75 kg
2 x 75 kg
1 x 75 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg
10 x 50 kg

Chins
6 x kroppsvikt + 5 kg
6 x kroppsvikt + 5 kg
6 x kroppsvikt + 5 kg

Kommentar
Idag fick det bli brost och rygg, lite triceps istallet for mitt vanliga schema som jag har foljt de senaste veckorna eftersom grejerna var upptagna nar jag kom ner och jag hade lite bradis. Det ar bra med lite variation ibland anda sa ingen storre skada skedd. Det marks anda att jag har gjort lite framsteg sen jag borjade eftersom jag aldrig fick upp 3x10 pa 50 kg bankpress nar jag borjade, nu klarade jag det anda ganska latt efter att ha trottat ut mig efter arbetsseten. Chinsen idag la jag pa 5 kg pa viktbaltet och det klarade jag ju med bravur, 10 kg nasta gang kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0